API key not valid, or not yet activated. If you recently signed up for an account or created this key, please allow up to 30 minutes for key to activate.
01/05/2024

כתב כאן 11 מסתבך? זה הצעד של דניס ומישל

כמעט שנה לאחר התחקיר שחשף את התלונות נגדם, ולאחר שכבר הגישו תביעה, כעת דניס צ'רקוב ומישל טרוני מגישים קובלנה פלילית נגד כתב התחקיר דניאל אלעזר. "הפעם הגיע תורו להשיב לשאלות הקשות"
500x500
WhatsApp Image 2022-04-26 at 14.57.15

צמד אושיות הרשת דניס צ'רקוב ומישל טרוני, הגישו היום (שלישי) קובלנה פלילית נגד כתב כאן 11 דניאל אלעזר, חודשיים וחצי לאחר שהוגשה נגדו תביעה ע"ס 6.2 מיליון שקל.

כתב הקובלנה טוען לשלושה אישומים שונים – פרסומה של הכתבה, ציוציו של אלעזר בטוויטר בימים שלאחר שידורה של הכתבה, ואי-סיקורן של עובדות לטובת דניס ומישל כדוגמת מחיקת בקשת הפירוק שהוגשה נגד אמוזה. "הקובלים עותרים כי יושת העונש המקסימלי בגין שלושת האישומים המפורטים בכתב קובלנה זה – שלוש שנות מאסר בפועל." נכתב בקובלנה.

"עסקינן בעובד ציבור אשר לא השכיל להבין את גודל האחריות הנושא עמו, הן כעיתונאי והן כמי שאמון על סיקורן הנאמן של עובדות ופרשיות. צר לנו כי מי שמחשיב עצמו "כתב המשטרה" של כאן11 מצא עצמו רודף באובססיביות אחר שני אנשים אשר מעולם לא נחקרו במשטרה (למעט כמתלוננים נגד אנשי "פאפא דיגיטל" – אותם הנאשם נמנע מלסקר)." עוד הם אמרו כי "עסקינן בסיסטמה ארוכה של אירועים חריגים שאינם בגדר צירוף מקרים אלא בניסיונו האישי, הפסול והפלילי של הנאשם לחרב את שמם הטוב של הקובלים, תוך ניסיון קידומו האישי."

דניס צ'רקוב אמר בנוסף: "הכתבה של דניאל אלעזר ניסתה להציג דווקא אותנו בתור נוכלים, עבריינים, בזמן שההפך הוא הנכון. מעולם לא נחקרנו במשטרה – בענייני אמוזה ו/או בכל עניין אחר – ומסתמן כי דווקא הכתב דניאל אלעזר הוא הגורם העברייני בכל הסיפור הזה עם לא פחות מאשר7 עבירות פליליות שונות שביצע נגדנו במפגיע ומשך חודשים רבים. צר לנו כי הדבר גם נעשה בחסות משלם המיסים."

אולי יעניין אותך גם

המומלצים

אקסטרה תוכן למייל

רוצים לקבל אקסטרה תוכן איכותי?

הצטרפו לניוזלטר שכולו איכות, אקסטרים ותוכן איכותי, הרשמו עכשיו: