API key not valid, or not yet activated. If you recently signed up for an account or created this key, please allow up to 30 minutes for key to activate.
01/05/2024

"פגע במפעל חיינו": הצמד המוכר תבע וניצח גולש שכינה אותם נוכלים

דניס צ'רקוב ומישל טרוני נחשפו לתגובה ברשתות החברתיות בה אזרח כתב להם "נוכלים", הלכו איתו לבית המשפט והוא נאלץ לתרום 5,000 שקלים ל"צער בעלי חיים"
1V9A8743-1
"פגע במפעל חיינו": הצמד המוכר תבע וניצח גולש שכינה אותם נוכלים
קרדיט: לצלם.

דניס צ'רקוב ומישל טרוני נחשפו לתגובה ברשתות החברתיות בה אזרח כתב להם "נוכלים", הלכו איתו לבית המשפט והוא נאלץ לתרום 5,000 שקלים ל"צער בעלי חיים"

במסגרת פסק דינו של בית משפט השלום בבת ים, הוחלט אתמול כי גולש אשר כינה את דניס ומישל ״נוכלים״ ייאלץ לפצות את צמד כוכבי הרשת וגם לפרסם פוסט התנצלות בעמוד הפייסבוק שלו. לבקשת דניס ומישל, הפיצוי הומר לתרומה בסך 5,000 שקלים לעמותת ״תנו לחיות לחיות״.

הצמד מסר: ״יש לא מעט אנשים שהולכו שולל בעקבות התחקיר השקרי של כאן 11 ושל דניאל אלעזר. לצערנו, גם הנתבע שתבענו בתביעה בגין לשון הרע – הולך שולל וראה עצמו חופשי לכנות אותנו במילים כמו "נוכלים" ושאר אמירות פוגעניות ולהתנכל לנו באופן אישי, תוך שהוא מסתמך, בכתב הגנתו על התחקיר של דניאל אלעזר – ולא על עובדות אמיתיות / פסקי דין אמיתיים שיצאו תחת ידו של בית המשפט.

עוד אמרו: "חשוב לציין שההכפשות שספגנו בשנה וחצי האחרונה לא פגעו רק בנו – אלא במפעל חיינו – סיוע יום-יומי למען בעלי חיים וחסרי ישע. לכן, היום, כשניצחנו בבית המשפט, ולבקשתנו – הוסכם כי הפיצוי יעבור לפי בקשתנו לעמותת "תנו לחיות לחיות" למרות שהשם שלנו נפגע באופן אישי – וכי מגיע לנו פיצוי כספי נכבד לפי בית המשפט – ביקשנו כי התשלום המלא לא יעבור אלינו – אלא פיצוי מכובד וצנוע לבעלי החיים שלא יכלנו לסייע להם מספיק בשנה וחצי האחרונה. כבוד השופט עדי סומך נענה לבקשתנו ובירך על כך שמה שחשוב לנו באמת – הוא שמנו הטוב וטובת הכלל והצדק – מאשר התעשרות אישית על חשבון אנשים שהולכו שולל ע"י כתבה זו או אחרת.

לסיום מסרו: "תודה רבה לבית המשפט וגם לבורא עולם על כך שיש צדק בבית המשפט וגם תודה על הזכות לסייע לבעלי חיים ולחסרי-ישע. תודה רבה לעורך דין אהב כהן שמייצג אותנו בנאמנות ובמקצועיות ללא פשרות ונלחם עבור הצדק ולא נותן לשום דבר לעצור אותו בדרך לאמת! ותודה לכם עוקבים יקרים על התמיכה האדירה שלכם והאהבה הענקית שאתם נותנים לנו.״

אולי יעניין אותך גם

המומלצים

אקסטרה תוכן למייל

רוצים לקבל אקסטרה תוכן איכותי?

הצטרפו לניוזלטר שכולו איכות, אקסטרים ותוכן איכותי, הרשמו עכשיו: